何日下書きに記事を置きっ放しにしているんだ???
状態でまたまたご無沙汰です~~~~^^;


ホントに全く日に日にPC開かない日が多くなる・・・・・。


昨日は久しぶりに二日酔いというものに・・・・・・・^^;
子供をバスケに送り出して、頭痛薬を飲んでお昼近くまで寝てたら復活。

前日バスケの総会で6年生最後ということもありコーチも含め2次会~カラオケ~♪
なんて感じで午前様だったわけですが。

話を聞けばコーチ(女性)のご帰宅は朝方だったとかーーーーーっっ。
タフや(笑)


その間に7さんといえば・・・・。結構つぶやいているらしい。
http://twitter.com/OFFICIALSE7EN

4677234.jpg
Whats good!!! gonna go to laker game!! holla~

出処:http://twitpic.com/photos/officialse7en


7君のつぶやきのリンクから飛んだらこんなサイトに7君が。

http://www.rap-up.com/
012468.jpg

7君に7つの質問ってのをやってました。
http://www.rap-up.com/2009/04/03/7-questions-for-se7en/


英語よく解らんで、殆ど翻訳機さんで^^;なんとなく雰囲気でえぇか?




7 Questions for Se7en
Crossing over is hard to do, but when your name is Se7en, luck is on your side. The Korean pop star makes his debut in the States with his Lil’ Kim-assisted single “Girls” from his first English album. Relaxing with his manager in a Midtown office overlooking New York City’s Times Square, Se7en dishes to Rap-Up.com about getting up close with the Queen Bee, his craziest fan encounter, hobbies, and which girls he adores.




1. Your first single is called “Girls.” Who are the three hottest girls in the music biz right now?
Beyoncé, Alicia Keys, and Rihanna


1.あなたの最初のシングルは「Girls」と呼ばれています。あなたは今の音楽ビジネスで最も熱いと思う3人のGirlsは誰ですか?
⑦ Beyoncé, Alicia Keys, and Rihanna


2. What was it like having Lil’ Kim seduce you in the video?
It was cool; it was an honor for me. I like her music and her style.


2.リル・キムにあなたをビデオで唆させるように、それはどうでしたか?
⑦ クールでした。 それは私に関する名誉でした。 私は彼女の音楽と彼女のスタイルが好きです。


3. What’s the hardest part about learning English?
Actually, there are a lot of problems with Korean and English. The grammar is so different. Pronunciation and accents are the hardest things.


3.英語を勉強することに関する最大の難所はどのくらいですか?
⑦ 実際に、韓国語と英語に関する多くの問題があります。 文法はとても異なっています。 発音とアクセントは最も難しいです。


4. What are your favorite American foods?
I love all kinds of food. We just ordered pizza. I love everything!


4. あなたの好きなアメリカの食物は何ですか?
⑦ 私は各種の食品がとても好きです。 今ピザを注文しました。 私はすべてがとても好きです!


5. Why has it been difficult for Asian pop stars to cross over into the U.S.?
I don’t know; I never thought about that ’cause there’s like one or two who tried before. They did it like five or 10 years ago. If you try hard with the right team and the right promotion, it’s gonna happen.


5. アジアのポップ・スターが米国に渡るのが、なぜ難しいですか?
⑦ 解りません。以前1~2度試した人が居るが、私はその原因について決して考えませんでした。5~10年前のやり方だったのでしょう。良いチームと良いやり方で試みればそれは起こりそうです。


6. What do you like to do when you’re not working?
I like to play golf, video games, poker…and sleep! [Laughs]


6.あなたは、お休みのとき、何をするのが好きですか?
⑦ 私は、ゴルフ、テレビゲーム、ポーカー…、あと、寝るのが好きです! (笑)


7. What has been your craziest fan encounter?
When I was staying in China, I booked a room at the hotel. Somehow some fans got the room right next door, so when I went out, they followed me for 24 hours. I was kind of afraid, especially when I took showers [laughs]. It was crazy!


7.あなたの最も熱狂的なファンとの遭遇は何ですか?
⑦ 中国に行ったとき。ホテルの部屋を予約しました。一部のファンが右隣の部屋を取ったらしく、私が出かけたとき24時間後を追ってきました。特に私がシャワー(笑)を浴びたとき、私はちょっと怖かったです。 It was crazy~~~~!



はぁ・・・・・。英語無理っっ(爆)



304595SE7EN.png
そしてこんなお写真も。

(出処:http://www.cootistudios.com/



ファンカム動画もあがってきているようで。




SE7EN CIRCLE CLUB NYC




CIRCLE NIGHT CLUB Special Guest se7en





本当に亀さん更新ですが、とりあえず・・・・・。
こんな感じで。



今日の暖かさで一気に桜が満開になりました^^
この辺りは明日が入学式&新学期なので丁度良いね!

あたしは明日明後日と・・・・・・。

6時半から仕事だからーーーーーっっ━━━━ヾ(´囗`)ノ━━━━
お風呂に入って寝ます。 っとと、その前にアイロンがけもせねばーーーーーっっ。


それでは。






                       
スポンサーサイト
2009.04.06 
Secret